Należy dodać produkty do koszyka, wybrać formę dostawy, metodę płatności, uzupełnić dane do wysyłki oraz dane do faktury, potwierdzić zamówienie oraz je opłacić
Imoje, Payu, BLIK, Przelew natychmiastowy, Przelew tradycyjny, CA Raty, BNP Paribas Raty, Leaselink Płatności (tylko dla firm), Płatność przy odbiorze
Po dodaniu produktów do koszyka, przy wyborze płatności należy wybrać opcję płatności na raty. Zostaną Państwo przekierowani na stronę banku, gdzie należy wypełnić wniosek o przyznanie kredytu. Następnie czekamy na zaakceptowanie wniosku przez bank i w momencie, gdy decyzja będzie pozytywna i umowa zostanie uruchomiona, rozpoczynamy realizację zamówienia.
Jeśli klient po zaakceptowaniu wniosku kredytowego przez bank z jakiejś przyczyny chce zrezygnować z kredytu, może zrobić to do 14 dni od zawarcia umowy. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem, który udzielił kredytu i złożyć odpowiedni dokument.
CA RATY (tel: 713 549 019)
BNP PARIBAS (tel: 22 134 00 00)
Jeśli klient złożył zamówienie posiadając konto na naszej stronie, status zamówienia znajduje się w panelu klienta, natomiast w przypadku zamówienia złożonego bez zakładania konta, zostanie wysłany link umożliwiający sprawdzenie etapu na jakim znajduje się zamówienie.
Jeśli klient chce dokonać zmian w zamówieniu tuż po jego złożeniu, prosimy o kontakt na adres sklep@ridley.pl lub telefoniczny pod numerem: 12 350 83 50. Zmiana jest możliwa jedynie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Jeśli klient chce anulować zamówienia tuż po jego złożeniu, prosimy o kontakt na adres sklep@ridley.pl lub telefoniczny pod numerem: 12 350 83 50. Anulowanie jest możliwe jedynie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Faktura wystawiana jest po odebraniu przesyłki przez kuriera, następnie wysyłana jest do klienta drogą mailową. W szczególnych przypadkach następuje to później, jednak przed upłynięciem 14 dni od złożenia zamówienia.
Jeśli nastąpił błąd w podaniu danych, prosimy o kontakt na adres sklep@ridley.pl. Jeśli uzyskamy taką informacje jeszcze przed wystawieniem faktury, dane na pierwotnej fakturze będą poprawne, w innym przypadku zostanie wystawiony dokument korygujący.
W zależności od przedmiotu reklamacji proces ten mocno się różni, jednak zawsze dążymy do jak najszybszego, zarazem najbardziej efektywnego rozwiązania problemu.
Wysyłając zgłoszenie na adres: sklep@ridley.pl
Prosimy o przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy na maila sklep@ridley.pl
RIDLEY
Podgrodzie 32c
39-200 Dębica
Tak szybko jak to tylko możliwe, jednak maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Przesyłka wróci do nadawcy, a my do 14 dni od jej otrzymania zwrócimy wpłacone środki.
Konto można założyć klikając przycisk zarejestruj się i wpisując wszystkie dane. Następnie na podany adres e-mail zostanie wysłany link potwierdzający założenie konta.
Tak można, przy składaniu zamówienia wystarczy wybrać opcję zakupy bez rejestracji i wypełnić dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Gwarancją są objęte wszystkie produkty, jednak w przypadku sprzedaży internetowej rowerów istnieje obowiązek zlecenia wykonania przeglądu zerowego w terminie 7 dni od dnia dostarczenia roweru kupującemu w jednym z autoryzowanych serwisów. Fakt przygotowania roweru do jazdy autoryzowany punkt serwisowy potwierdza właściwym wpisem w karcie gwarancyjnej, po czym gwarancja staje się ważna.
W przypadku roweru zakupionego przez Internet przegląd zerowy jest odpłatny, natomiast podczas sprzedaży stacjonarnej to sprzedawca zobowiązany jest do wykonania w/w przeglądu w cenie roweru.
Zgodnie z warunkami gwarancji wraz z zagubieniem karty gwarancyjnej konsument traci prawo do gwarancji.
W tym przypadku, w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do firmy kurierskiej, która dostarczyła rower, kolejnym krokiem jest zgłoszenie zaistniałego faktu sprzedawcy.