Gwarancja i Reklamacje

Nowe rowery marki Ridley objęte są 2-letnią gwarancją na ramę oraz widelec*. Producent daje możliwość otrzymania dodatkowych 3 lat gwarancji na ramę. Warunkiem uzyskania dodatkowej gwarancji jest rejestracja zakupionego roweru na platformie producenta. 

Po zakupie rower należy złożyć i wyregulować w autoryzowanym serwisie. Za tą usługę może zostać naliczona opłata wg cennika danego punktu serwisowego. Pierwszy przegląd gwarancyjny zalecany jest po przejechaniu 100 – 200 km lecz nie później niż 90 dni od daty zakupu. 

W okresie gwarancyjnym wymagane są także regularne przeglądy serwisowe min. 1 raz do roku w autoryzowanym serwisie.

Każdy rower Ridley, na górnej części ramy posiada naklejkę z bar kodem, który przekierowuje do strony producenta w celu zarejestrowania roweru. Najważniejsza informacja dla konsumenta – na zarejestrowanie roweru mamy 30 dni od daty zakupu roweru. W momencie gdy klient nie zdąży zarejestrować zakupu roweru w terminie 30 dni, dostaje tylko podstawowe 2 lata gwarancji na ramę.

*Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i uszkodzeń powłoki lakierniczej.

Więcej informacji znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej, która dostępna jest online  Kliknij tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl