Gwarancja i Reklamacje

Kupując rower marki Ridley, klienta obowiązuje 2-letnia gwarancja na ramę oraz osprzęt. Producent daje możliwość otrzymania dodatkowych 3 lat gwarancji na ramę. Warunkiem uzyskania dodatkowego terminu gwarancji jest rejestracja zakupionego roweru na platformie producenta. Przegląd zerowy zalecany jest po przejechaniu 100 – 200 km. W okresie gwarancyjnym wymagane są także regularne przeglądy serwisowe min. 1 raz do roku w autoryzowanym serwisie Shimano.

 

Każdy sprzedawany Ridley, na górnej ramie ramy ma naklejkę z bar kodem, który przekieruje nas z automatu do strony producenta aby zarejestrować rower tuż po zakupie. Najważniejsza informacja dla konsumenta – na zarejestrowanie roweru mamy 30 dni od daty zakupu roweru. W momencie gdy klient nie zdąży zarejestrować zakupu roweru w terminie 30 dni, dostaje tylko podstawowe 2 lata gwarancji na ramę!

 

*Gwarancja na ramę obowiązuje na uszkodzenia, złamania , bądź uszkodzenia powłoki lakierniczej.

 

Więcej informacji dostępnych na karcie gwarancyjnej, która dostępna jest online [odnośnik]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl