Wymiana i Zwroty

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dlatego chcemy, aby zwroty w naszym sklepie przebiegały jak najbardziej sprawnie i bezproblemowo. Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, sklep rowerowy ridley.pl oferuje Ci możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 100 dni od daty zakupu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

 

W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru, Klient ma obowiązek poinformowania nas o tym drogą mailową na adres sklep@ridley.pl. Następnie należy uzupełnić formularz lub w szczególnych przypadkach wypełnić go „na wzór” odręcznie. Gotowy formularz należy obowiązkowo dołączyć do przesyłki!

 

Wymiana i zwroty 

 

Pamiętaj, że zwracany towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania – oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym;
  • musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany;
  • będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami.

Uwaga: 100-dniowy termin zwrotu nie obowiązuje w przypadku zakupów na raty. W przypadku wyboru tej formy płatności, Konsument ma prawo zwrotu towaru w ustawowym terminie do 14 dni od daty odbioru zamówionego towaru. Zwrot towaru przebiega według ustaleń zawartych w regulaminie [odnośnik]

 

UWAGA: 

 

Możliwości zwrotu nie podlegają produkty zakupione bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych.

 

[BANER-WZ]
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl